نوشته شده توسط : admin

دانشگاه آزاد اسلامی

واحد تهران جنوب

دانشکده تحصیلات تکمیلی

سمینار برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.Sc” مهندسی برق گرایش مخابرات

عنوان:

کدهای کنترل خطا در سیستم های مخابراتی

برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود

تکه هایی از متن به عنوان نمونه :

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده:

در این سمینار کدهای کنترل خطای بلوکی خطی و گردشی مورد بررسی قرار گرفته اند. در این راستا در فصل اول به بیان اصول و کلیات سیستم های مخابراتی به همراه مبانی مورد نیاز کار با کدهای کنترل خطا پرداخته شده است. در این فصل انواع خطاها در سیستم های مخابراتی شامل خطاهای تصادفی و قطاری، روش های کنترل خطا شامل روش های تشخیص خطا و تصحیح خطا و مفاهیم پایه در بررسی سیستم های مخابراتی و کدهای منبع و کانال مورد بحث قرار گرفته اند، پس از بیان این مبانی، در فصل دوم میدان های گالوا به عهوان یکی از مفاهیم بسیار مهم در کار با کد کننده های کنترل خطای باینری و غیر باینری مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته اند. در فصل سوم با عنون کدهای کنترل خطای بلوکی خطی، به توصیف این گونه کدها پرداخته شده است. در ابتدای این فصل رابطه میان قدرت تشخیص و تصحیح خطای کد کنترل خطی با حداقل فاصله همینگ میان کلمات کد بیان اثبات شده است. در ادامه فصل، کدهای بلوکی خطی و کدهای همینگ به عنوان دسته ای خاص از کدهای بلوکی خطی با قابلیت ساخت آسان مورد بحث قرار گرفته اند. همچنین این بخش معیار singleton که معیاری برای تعیین حداکثر قدرت کد بلوکی در تشخیص یا تصحیح خطاست بیان شده و نیز روشی برای توسعه این نوع کد کننده ها و افزایش قدرت تصحیح و تشخیص آن ها مطرح گردیده است. در ادامه این بخش نحوه دیکد بلوکی توصیف شده است. در فصل چهارم، کدهای کنترل خطای گردشی به عنوان دسته ای خاص از کدهای کنترل خطای بلوکی خطی مورد بحث قرار گرفته اند. در این فصل پس از معرفی این نوع سیستم کدینگ کدهای BCH به عنوان دسته ای خاص از کدهای گردشی با قابلیت ساخت بالا و کارایی مناسب توصیف شده اند.

مقدمه:

وجود نویز در بخش های مختلف سیستم های مخابراتی، بروز خطا در این سیستم ها را به امری اجتناب ناپذیر بدل کرده است. از طرفی نیاز به مخابرات قابل اعتماد راه حل کدینگ کانال یا کدنیگ کنترل خطا را در طراحی سیستم های مخابراتی باعث شده است. در سیستم های عملی این متدهای کدینگ نه تنها باید دارای توانایی نسبتاً خوبی در رابطه با تصحیح خطاهای ایجاد شده توسط کانال باشند بلکه باید قابل پیاده سازی توسط سیستم های دیجیتال نیز باشند. در این سمینار به معرفی توصیف کدهای کنترل خطای بلوکی خطی پرداخته شده است. این کد به دو دسته کدهای بلوکی خطی و کدهای گردشی که دسته ای خاص از کدهای بلوکی خطی وهستند تقسیم بندی می شوند. در این سمینار دو نوع کد کنترل خطای

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید.





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: