نوشته شده توسط : admin

آموزش و باز آموزی کارکنان

در ژاپن تأمین رضایت مشتری همانند روش موسوم به کایزن ( بهبود مستمر ) فرایندی پیچ در پیچ و زنجیره ای است که با آموزش آغاز می شود . هدف از این آموزش در این فرایند ایجاد تلقی مثبت از خدمت و القای انگیزه های لازم در کارکنان ، کاستن از میزان چرخش نیروی انسانی ، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشتری و جلب رضایت اوست . در عالم تجارت و کسب و کار مهم ترین اتفاق در همان ۶۰ ثانیه اول ملاقات و گفت و گو با مشتری رخ می دهد . با توجه به این واقعیت باید دید که آیا کارکنان تأثیر درست و مطلوبی در ذهن مشتری بر جای می گذارند ؟ آیا شرکت همه اوضاع و احوال را زیر نظر دارد ؟

 

۲-۲-۵-۵-۵)رایج ساختن استاندارهای کیفیت و ارزیابی دائمی میزان رعایت آنها در کارکنان

اطلاع و وقوف کارکنان شرکت­ها از مسئوولیت و نقشی که می بایست ایفا نمایند و نیز اشراف آنها بر توقعات مشتری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . مشتریان شرکت به احتمال زیاد تحت تأثیر ملاقات ها و برخوردارهای شخصی کارکنان و مستقل از تلاش ها و برنامه پر هزینه تبلیغاتی شرکت درباره وضعیت آنها به قضاوت می نشیند. همراه با گذشت زمان و تغییر دائمی انتظارات و خواسته های مشتری، رضایت و یا نارضایتی او می بایست به طور مرتب ومنظم ارزیابی شد. البته فرهنگ حاکم بر شرکت نیز باید تسهیلات مناسب را برای ابراز وانتقال نظرات مشتریان فراهم آورد و از نقطه نظرهای مشتری به خوبی استقبال کند.

 

۲-۲-۵-۶)امکانات و دارائی های فیزیکی ملموس:

هر یک از سازمان­های خدماتی برای ارائه ی خدمات خود از ابزارها، تسهیلات و امکانات مادی و فیزیکی گوناگون استفاده می­کنند، تا خدمات از قوه به فعل درآید. هر اندازه این امکانات به روزتر و مطلوب تر باشند، کیفیت خدمات نیز بهتر و رضایت مشتریان بیشتر خواهد شد. در سازمان های خدماتی ضمن توجه به انسان­ها، لازم است تا به امکانات و مطلوبیت آنها نیز توجه شده و سرمایه­گذاری­های مورد نیاز برای آنها صورت گیرد (ونوس و صفائیان، ۱۳۸۴).

شواهد فیزیکی یکی از ابزارهای استراتژیک برای یک بازاریاب خدمات بانکی می باشد. محصولات بانک ناملموس می باشند. ملموس کردن این خدمات ناملموس یکی از چالش های اصلی بازاریابان خدمات بانکی می باشد. یک راه برای ملموس کردن خدمات بانکی، مرمت دکور داخلی بانک می باشد. استراتژی دیگر

سوالات یا اهداف پایان نامه :

سنجش رابطه عوامل آمیخته بازاریابی با جذب مشتریان بانکی

۱-۴-۲ )اهداف کاربردی

سنجش رابطه بین مکان و توسعه شعب با میزان جذب مشتریان

سنجش رابطه بین نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی در جذب مشتریان

سنجش رابطه بین تنوع و به روز بودن خدمات بانکی در بانک با جذب مشتریان

سنجش رابطه بین تبلیغات بانکی با جذب مشتریان

سنجش رابطه تاثیر نرخ سود و کارمزد ارائه خدمات بانکی بر جذب مشتریان

سنجش رابطه دارایی­های فیزیکی ملموس بر جذب مشتریان

سنجش رابطه تاثیر رویه ارائه خدمات بر جذب مشتریان

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تاثیر اجزای آمیخته بازاریابی برجذب مشتریان بانک توسعه تعاون استان کرمانشاه  با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: