دانلود پایان نامه ارشد روانشناسی فرآیند یاد دهی – یادگیری علوم با تکیه بر عوامل فرآیندی
نوشته شده توسط : admin

دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه : تاثیر طرح پروژه علمی بر عملکرد دانش آموزان کلاس پنجم شهر تهران در مهارتهای فرایندی درس علوم

۱-۷-تعاریف عملیاتی

۱-۷-۱- پروژه علمی:

در این پژوهش منظور از پروژه ی علمی ، پروژه ی آزمایش به تعریف جشنواره جابر بن حیان می باشد . در این نوع پروژه دانش آموز با یک سوال آزمون پذیر در حوزه علوم مواجه است که برای دستیابی به جواب آن باید مانند دانشمندان فکر و عمل کند و با استفاده از روش علمی پژوهش خود را به انجام رساند .

۱-۷-۲- مهارت نتیجه گیری و تفسیر داده ها :

در این پژوهش مهارت برقراری ارتباط با توجه به سئوالات شماره ۱ ، ۲ ، ۳ و ۴ در آزمون محقق ساخته سنجیده می شود.

۱-۷-۳- مهارت پیش بینی:

در این پژوهش مهارت پیش بینی با توجه به سئوالات شماره ۵ ، ۸ ، ۱۱ ، ۱۳ ، ۱۴ و ۱۵ در آزمون محقق ساخته سنجیده می شود.

۱-۷-۴- مهارت فرضیه سازی:

در این پژوهش مهارت فرضیه سازی با توجه به سئوالات شماره ۶ و ۹ در آزمون محقق ساخته سنجیده می شود.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  • بررسی تاثیر طرح پروژه علمی بر مهارتهای فرایندی
  • بررسی تاثیر پروژه علمی بر مهارت نتیجه گیری و تفسیر داده ها
  • بررسی تاثیر پروژه علمی بر مهارت پیش بینی
  • بررسی تاثیر پروژه علمی بر مهارت فرضیه سازی
  • بررسی تاثیر پروژه علمی بر مهارت استنباط کردن

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : تاثیر طرح پروژه علمی بر عملکرد دانش آموزان کلاس پنجم شهر تهران در مهارتهای فرایندی درس علوم





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: