دانلود پایان نامه بررسی فقدان ساختار مناسب در عدم رشد بانکداری اسلامی ایران
نوشته شده توسط : admin

ابزار گردآوری داده ها (اطلاعات):

در این تحقیق از پرسشنامه که یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روشی مستقیم برای کسب داده های تحقیق است استفاده شده است به این نحو که ابتدا پرسشنامه ای با سوالهای باز_پاسخ در خصوص موانع و مشکلات در تحقق آرمانهای بانکداری اسلامی به کارشناسان و صاحب نظران بانکی فرستاده می شود تا پاسخ دهندگان بتوانند پاسخ را به اختیار خود بیان کندسپس پرسشنامه ای با سوال های بسته_پاسخ با توجه به پاسخ های پرسشنامه ابتدایی تنظیم شده است در بین صاحب نظران و کارشناسان توزیع می شود.(صفرزاده ۱۳۸۵)

در ضمن در این تحقیق از روش کتابخانه ای در خصوص گردآوری اطلاعات لازم در خصوص مبانی تئوریک و مبانی تجربی از طریق کتاب ها، پایان نامه ها، اینترنت،  مقالات فارسی و لاتین بدست آمده از ژورنالهای مختلف و نیز اطلاعات منتشر شده توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است.

 

۱-۱۰ روش تجزیه و تحلیل داده:

شیوه تجزیه و تحلیل دادها در این تحقیق به صورت کمی یا آماری است با توجه به این که داده های این تحقیق ناپارامتریک هستند و آزمونهای این داده ها گاهی به عنوان آزمونهای مستقل از توزیع شناخته می شوند، تجزیه و تحلیل با استفاده از آمار استنباطی صورت می گیرد و از آزمون فریدمن جهت رتبه بندی فرضیه ها و از آزمون t جهت تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است.

 

۱-۱۱ محدودیتهای تحقیق

تشخیص محدودیتهای تحقیق بسیار مهم است و توجه به این محدودیتها، محقق را در دفاع از یافته هایش مجهز تر می سازد. (صفرزاده ۱۳۸۵).

با توجه به این که این موضوع در بازارهای مالی ایران اهمیت خاصی دارد و با توجه به این که از زوایای زیادی می توان موانع موجود را بررسی کرد در سالهای اخیر مطالب زیادی در پیرامون این مسئله در سطح داخلی و خارجی منتشر شده است که حتی گاهی این مطالب به صورت ضد و نقیض می باشند که پیدا کردن مطالب مفید و صحیح کار بسیار سختی بوده است.

و در نهایت از محدودیتهای این تحقیق می توان به کمبود زمان و منابع مالی و همگاری نکردن بعضی از مدیران و سپرستان سطح بالا برای تحقیق با کیفیت تر اشاره کرد.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد





لینک بالا اشتباه است

برای دانلود متن کامل اینجا کلیک کنید

       
:: بازدید از این مطلب : 886
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: